Odp: Odpowiedź na ogłoszenie "dam pracę" - mailem.
Quixote
2003-10-20 04:27:49 UTC
Witam grupowiczów.

Je¶li w og³oszeniu z ofert± pracy jest pro¶ba o przes³anie CV oraz listu
motywacyjnego mailem, czy powinienem wys³aæ CV jako za³±cznik, a list
motywacyjny umie¶ciæ w tre¶ci maila, czy obydwa dokumenty umie¶ciæ w mailu
jako za³±czniki? Jaka wtedy powinna byæ tre¶æ maila?

Pozdrawiam,
Quixote
ruska
2003-10-20 06:15:57 UTC
Post by Quixote
[...]
Wed³ug mnie, zarówno CV, jak i list motywacyjny powiniene¶ wys³aæ w formie
za³±cznika, a w mailu umie¶ciæ, np. tre¶æ nastêpuj±c±: W odpowiedzi na
og³oszenie o pracê w Waszej firmie, które zamie¶cili¶cie w...., wysy³am
swoje CV i list motywacyjny, gdy¿ wydaje mi siê, ¿e zarówno wykszta³ceniem,
jak i predyspozycjami, odpowiadam cechom kandydata, którego szukacie na to
stanowisko. Z wyrazami szacunku /tu nazwisko/.
Pozdrawiam Gala
mood
2003-10-20 07:02:00 UTC
Według mnie, zarówno CV, jak i list motywacyjny powinieneś wysłać w formie
załącznika, a w mailu umieścić, np. treść następującą: W odpowiedzi na
ogłoszenie o pracę w Waszej firmie, które zamieściliście w...., wysyłam
swoje CV i list motywacyjny
jeszcze /nazwisko/ i z ta czescia sie zgadzam..
gdyż wydaje mi się, że zarówno wykształceniem,
jak i predyspozycjami, odpowiadam cechom kandydata, którego szukacie na to
stanowisko. Z wyrazami szacunku /tu nazwisko/
a ta jest moim zdaniem juz niepotrzebna. interpretacja tresci zawartych
w CV i liscie motywacyjnym powinna nalezec wylacznie do adresata, a
nazwisko w takowych rowniez znajdzie.

dodatkowo powszechnie przyjeta zasada w elektronicznej formie
odpowiadania na oferte pracy jest zawarcie podstawowych informacji o
zrodle, typie lub innych wyroznikach ogloszenia w temacie e-listu.
--
pozdr.
mood
Quixote
2003-10-20 07:37:57 UTC
Post by mood
dodatkowo powszechnie przyjeta zasada w elektronicznej formie
odpowiadania na oferte pracy jest zawarcie podstawowych informacji o
zrodle, typie lub innych wyroznikach ogloszenia w temacie e-listu.
Czy moglbys podac przyklad?

P.S. Dzieki za odpowiedzi, dokladnie tak planowalem zrobic - wszystko w
zalacznikach.
Quixote
mood
2003-10-20 07:48:58 UTC
Post by Quixote
Czy moglbys podac przyklad?
w temacie piszesz przykladowo date ukazania sie ogloszenia, nazwe
gazety/czasopisma, ewentualnie numer strony..
chodzi generalnie o przejrzyste okreslenie zrodla pochodzenia informacji
o ofercie.
--
pozdr.
mood
ruska
2003-10-20 08:14:10 UTC
Post by mood
Post by ruska
[...]
To by³ tylko przyk³ad, jak mog³aby wygl±daæ tre¶æ, wariant adekwatny i tak
wybierze nadawca maila.
Pozdrawiam Gala
Tomasz 'Merlin' Kolinko
2003-10-20 18:40:53 UTC
Post by ruska
gdy¿ wydaje mi siê, ¿e zarówno wykszta³ceniem,
jak i predyspozycjami, odpowiadam cechom kandydata, którego szukacie na to
stanowisko.
Ta czesc jest zbedna, skoro odpisujesz to oczywiste, ze uwazasz, ze jestes
odpowiedni. Odnosze wrazenie, ze niektorzy ludzie uwazaja iz im wiecej
niepotrzebnych stwierdzen tym pismo jest bardziej oficjalne :-/

Jesli juz koniecznie chcesz to dodaj to napisz "gdyz uwazam, ze ", a nie
"wydaje mi sie", bo "wydaje mi sie" od razu kojarzy sie z "racja, wydaje Ci
sie" :)

pozdrawiam
Merlin
--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."
barnie
2003-10-21 18:03:32 UTC
Post by Tomasz 'Merlin' Kolinko
Jesli juz koniecznie chcesz to dodaj to napisz "gdyz uwazam, ze ", a nie
"wydaje mi sie", bo "wydaje mi sie" od razu kojarzy sie z "racja, wydaje Ci
sie" :)
A "uważam, że" może podsuwać myśl: "to tylko ty tak uważasz" ;-)
barnie
--

" Kocham ciężką pracę. Mógłbym patrzeć na nią godzinami... "
Tomasz 'Merlin' Kolinko
2003-10-21 21:49:57 UTC
[...]
A "uwa¿am, ¿e" mo¿e podsuwaæ my¶l: "to tylko ty tak uwa¿asz" ;-)
Faktycznie, powinno byc ",gdyz (tu powody)" :) Chociaz, jak juz napisalem -
ja bym powodow nie pisal, skoro odpowiadam na ogloszenie to wiadomo, ze
spelniam kryteria.

pozdrawiam
Merlin